قوانین و مقررات

استفاده شما از وب سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد. در ادامه محتویات این صفحه منظور از “سایت فروشگاه مجازی تمبر آبتین “، “وب سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین” به آدرس اینترنتی www.abtinstamp.ir می باشد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای ” فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین ” فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” بعد از هر بار به روزرسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.
خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات ” فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.
از نظر حقوقی، در معاملات سایت فروشگاه مجازی تمبر آبتین، موسسه تمبر آبتین به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت فروشگاه مجازی تمبر آبتین درج نموده است.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مالیات ارزش بر افزوده علاوه بر ارزش کالا و هزینه ارسال محاسبه و اخذ شده و به حساب اداره ماللبات واریز خواهد شد.
مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه تمبر آبتین به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. در صورتی که فروشگاه تمبر آبتین به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده ، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
هر گونه نقص و یا عیب فنی بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد. در صورتی که این امر در لحظه تحویل میسر نباشد، تابع سیاست های ارجاع یا تعویض مندرج در سایت خواهد بود.
در مورد کالاهایی که با پست ارسال می شود خریدار می تواند از سیاست های ارجاع یا تعویض مندرج در سایت استفاده نماید.
خریدار موظف است مبلغ سفارش را هنگام تحویل کالا (در صورت انتخاب پرداخت نقدی) بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه فروشگاه حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.
در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه رسیدگی به جرایم رایانه ای تهران محل عقد صالح میباشد.

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه مجازی تمبر آبتین، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه تمبر آبتین، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.
کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
شما به فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین اطمینان می دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از ” سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” می باشد استفاده نخواهید کرد. شما از ” سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.
” سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد. ممکن است این وب سایت ها تحت کنترل فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین نباشند و فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایتها از جمله لینک های قرار گرفته در این وب سایت ها ندارد. “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وب سایت ها نمی باشد. وب سایت هایی که در صفحات “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” لینک می شوند ممکن است توسط افرادی خارج از فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین اداره شده، لذا “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” نمی تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد. شما توافق می کنید مسئولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده به رایانه تان را از طریق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده ها و فایل های متعلق به وب سایت های لینک شده در “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” باشد، خود برعهده خواهید داشت.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” اطمینان، سهولت، دقت اطلاعات، نرم افزارها، محصولات، سرویس ها و گرافیک موجود را تضمین نکرده و آنها را بدون هر گونه قید یا تضمینی «آنگونه که هست» ارائه می کند. “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” تحت هیچ شرایطی خسارت های احتمالی ممکن را که به هر دلیل به خاطر از دست دادن دسترسی یا اطلاعات در پی استفاده از “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” یا از تاخیر یا ناتوانی در استفاده از وب سایت یا سرویس های آن حاصل شود نمی پذیرد.
این توافق نامه تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” امکان دارد دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سایر سرویس هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می شوند. شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس های جمعی ندارد. با این وجود “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” این حق را برای خود محفوظ می دارد که محتویات ارسال شده در سرویس های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف کند.
ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” هر از گاهی به روز خواهد شد. در این صورت تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روز رسانی خواهد بود. شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می باشد. در صورتی که شرایط استفاده از سرویس ها شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد.
هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.
فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور، فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نداشته و این موارد باید بر اساس قوانین بیمه پستی مندرج در اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پیگیری شوند.
فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند. در صورت ارسال سفارش توسط پست، هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است.
در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است هماهنگی های لازم برای رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید.
فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.
خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.
خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.
خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده”، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.
خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردد (مناطق ۲۲ گانه تهران)، پیک متعهد به تحویل سفارش “صرفا” در محل درب ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد. لذا خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند می بایست به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند.
در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط شرکت (به وسیله پست یا پیک شرکت) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.
کالای خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.
خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه “راهنمای خرید” را مطالعه نماید.

فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید. در واقع با استفاده از “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین “، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.

“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. “سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.
“سایت فروشگاه اینترنتی تمبر آبتین ” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه مجازی تمبر آبتین، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.